hold my hand and never let me go

hemma från linnea nu då. roligt o träffa henne igen :) kvällen handlade mest om att jag fick sitta o tjata på marcus o linnea att dom skulle lägga på -.-  hahah! 
sen gick vi till macken för o köpa massa mums till filmen vi skulle se, o när vi kom hem igen så började dom ju prata igen o när dom äntligen lagt på så började dom måla på msn, o herregud. så filmen satte vi inte på förrns typ halv ett ;o hoho.
jaa, trippelsandra o dubbelbloom. den historien fick vi ju dra för honom också! hahah. jisses vilken kväll :') <3

nu är man iallafall hemma. ska snart ner i duschen om jag orkar. sen lite senare ska jag dra mig iväg till farmor o vicke, för mina kusiner kommer :)

vi hörs. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0