lita på mig, jag försöker.

kom för en stund sen hem från skolan. och äntligen så är jag och moa klara med våran "foto-bakrund" eller vad man ska kalla det :D haha. nu ska vi bara få hem det på nått sätt :) det är det som är problemet.
jaja, skolan va slapp och väldigt rolig faktiskt :) speciellt sista lektionen :') våran klass är ju förjäkla rolig och härlig måste jag ju säga. hihi.
påväg hem så kom jag och moa på en låt som vi ska göra något kul med :D bäst är den!
nu ska jag lägga över bilder på ett minneskort så mamma o pappa kan framkalla det imorrn, så jag kan byta ut lite på väggen :) kulkul.

ikväll kanske det blir träning, fårse :)
pusshej allihopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0