jagkanintegåvidare.

hur jag än försöker får jag bara mer skit
jag känner mig svag
när jag försöker vara bra, blir jag bara sämre
jag känner mig kass
när jag vill alla väl, gillar ni mig för stunden
jag känner mig värdelös
jag försöker att se framåt & vara glad, men det går inte
jag känner mig instängd
jag kan inte gå vidare, för jag har allt kvar hos dig
jag känner mig fast
' när jag väl tänker på dig, kan jag inte heller sluta 
jag är en människa med längtan efter lycka.

du har gjort mig svag.
du har gjort mig rädd.
den styrka du gav mig försvann
när du lämnade mig.


Kommentarer
Postat av: sandra

gud va fint skrivet, finns<3

2009-10-21 @ 19:05:10
URL: http://saaandraaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0