junior masters idag.

 
emil på lägret.                                                                            maddis. oredigerad bild ^


hallow (a'


först vill jag säga tack till världens underbaraste madde
för dom här två mysiga dagarna :*
har dock inte gjort så mycket men det har vatt kul ändå :)
fotade massa igår, så bilder kommer kanske ikväll.

sen i morse vid 8 så åkte jag till skövde för att spela junior master.
det gick faktiskt ganska bra men dock inte tillräckligt.
däremot så orkade mina knän detta rätt bra faktiskt :D
helt otroligt (a
och det lilla extra var att jag äntligen fick träffa emil efter så lång tid :)
kul o se dej igen!
men det blev då inte länge :/
menmen.

nu ska jag sätta mig o redigera bilder ;)
pusshej

Kommentarer
Postat av: madde

det var supermysigt gumman! Älskar dig<3

2009-11-01 @ 00:29:54
URL: http://madsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0