dagarna i falkenberg

lördags: i lördags vare påskafton o det firades med att vi var ensamma i amandas systers hus med felicia stina och clara. det var superkul :) blev mycket singstar, men även spelet med andra ord. på bordet stod det under kvällen tacos och till efterätt chokladmousse med glass och fruktsallad, muumms.
söndag: jag och amanda spelade bowling, påskmixen. det gick la inte superbra med inte dåligt heller :) efter det vart det finfin middag hos hennes syster viktoria :) god mat där med! vi gick o la oss ganska tidigt för vi var trötta efter lördagen. haha :*
måndag: vi vaknade o gjorde oss iordning, sen tog vi en lång cykeltur ner till stranden för o ckecka läget. hennes andra syster mathilda följde också med. på bryggan satt vi o drack varm choklad (y) det var några som badade också! ;s i vattnet va det 4,5 grader, jisses.. på kvällen vart jag brunett igen :) skönt o slippa min "gula" färg. men slingor och klippning blire framöver! på kvällen kom felicia med.
tisdag: hemresa tidigt på morgonen.. men tack för en sjukt rolig helg och vi ses snart igen! aldrig åtta månader till.. <3

min resa från start till slut.










ph_1
mina skor ph_2 nått hus i halmstad ph_3 klotter ph_4 amanda och jag vann lite på påskpromenaden ph_5 amanda ph_6 snygga amanda ph_7 jag och felicia ph_8 amanda och mathilda ph_9 färgning pågår ph_10 ute


Kommentarer
Postat av: Amanda

hihi, de va bäst! :* och snart kommer jag till dig, så ska de fan bli! :)) snygga bilder, verkligen ;) de blev ju en hel del bilder under helgen ;) du får skicka dom! <333

2010-04-07 @ 13:18:39
Postat av: sandra

sv: jaa det vare :* du SKA komma hit snart har jag bestämt :)) ohja vissa är ju tagna av "wb proffs" hahahahaha! :'D

det ska jag :) <33

2010-04-07 @ 20:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0