ingen bryr sig om detta men göre ändån!

fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
nej
Skulle du vilja väga mer?
nejnej!
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
inte arg. men så grymt ledsen och sårad. jag älskar honom för mycket för att förlora honom!
Skulle du vilja dricka dig full nu?
haha nej?

var är femte frågan då? :s

Tio KAN

Kan du röra på öronen?
lite :$
Kan du slicka dig på näsan?
nej :(
Kan du kolla i kors med ögonen?
japp 
Kan dina föräldrar lita på dig?
jaa.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
jag kan om jag vill
Kan du vara på fest utan att dricka?
ja
Kan dina vänner lita på dig?
jaa
Kan du tänka dig att pierca naveln?
inte just nu
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
jaja. eller kanske ;$

Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
jao tyvärr.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
jaa. och jag älskar dom!
Har du ett syskon?
jaa. en fin lillasyster
Har du varit full den här månaden?
nej
Har dina föräldrar ljugit för dig?
har dom säkert ;)
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
jag gör detta istället för o damsuga så det får gärna vara mååånga frågor kvar!
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
räknas pappa?
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
nejnej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
jaa faktiskt, men skulle aldrig tänka mig att testa på riktigt!
Har du ljugit på någon fråga än då?
nej


Tjugo
VEM


Vem är din bäste vän?
viktor
Vem älskar du?
min familj mina vänner och min fina pojkvän 
Vem vill du bli full med?
jadu
Vem är den bästa artisten?
don't know
Vem pratade du senast i telefon med?
mammsi
Vem är snyggast i världen?
jag, nej skojja. min syster är snygg :*
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
kan man ge den till sig själv så skulle jag göra det :$
Vem är snällast i världen?
vicke!
Vem vill du prata med?
viktor
Vem sov du med senast?
trillivanilli
Vem vet allt om dig?
no one
Vem kysste du senast?
min älskling
Vem kramade du senast?
hela klassen fick en julkram av våran mattelärare sia, så det var han
Vem kan berätta allt för dig?
den som litar på mig
Vem kan du berätta allt för?
dom jag litar på allra mest
Vad blir ditt namn baklänges?
ardnas
Har du gjort en snöängel i år?
nej tyvärr :$
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 
6 timmar lite drygt
Har en dröm gått i uppfyllelse?
ja
Tycker du att sengångare är söta?
hihi jadå
Första sporten du gick på?
gymnastik dans handboll bowling fotboll. håller fortfarande på med bowlingen
Minimorötter eller pommes frites?
tss båda!
Vad längtar du mest till just nu?
åka hem!
Hur gammal har du tänkt bli?
tiss min hjärna säger "du är gammal nog nu" godnatt
Har du haft vattkoppor?
jaaaao
Vad drömde du inatt?
konmer inte ihåg
Höga eller låga strumpor?
höga
Vad är du mest rädd för i hela världen?
att bli påkörd eller skjuten
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
ja, faktiskt
Bikini eller baddräkt?
bikini
Snyggaste läraren?
finns det snygga lärare? nej


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ha frågestund på bloggen? :)

2010-12-28 @ 15:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0