18:50







ph; från forserum
ojoj. enda säns klockan två ca har jag olivia och felicia spenderat våra liv i lilla foresrum. hihi. tillsammans med jonna och johanna såklart! vi spelade in olika klipp till våran musikvideo. det kommer bli feting najs när den är klar tror jag. nästan helt säker på det faktiskt. vi sprang runt i våra söta tomtemössor och jag o jonna hade två jättesöta kjolar, haha! käkade även pizza med så nu är jag grymt mätt. ska om en halvtimme gå ut i kylan ner till bowlinghallen med linda, vi har träning. och imorrn äre äntligen fredag och då ska jag viktor maja o linn åka pulka, kanon. ne nu ska jag packa o sedan byta om lite grann. puss


Kommentarer
Postat av: erika

sv; tack finis :*

2010-12-02 @ 21:32:25
URL: http://erikaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0