all i need is you'





ph; bästavän & jag. den finaste tiden i mitt liv
tjenaaa... snö snö och återigen snö. vinterland kan man ju säga. men nu är det ju så att det faktiskt är mysigt med snö! sitter framför datorn i mammas o pappas sovrum just nu, teoriböckerna ligger framför näsan men har inte orkat öppna dom än.. snart ska jag det. kanske. hähä. ikväll har jag mamma och viktor varit hos farmor, sååå mysigt där :* puss på min lilla farmor. annars har jag faktiskt varit och hälsat på min fina vänner på gymnasiet idag, för jag har ju studiedag. åker tillbaka imorrn, tidigt! annars har resten av dagen bara varit mys. men vill ha helg nu ♥


Kommentarer
Postat av: linnea

were did i go wrong i lost a friend..

remember those walls we built, well baby they are tumbuling down..

jag älskar dig sandra, saknar tiderna.. men jag är redo att offra allt för att få det bra igen. <3<3

2010-11-29 @ 17:19:31
URL: http://bloomwtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0