glad påsk!!


google-bild-haha
dum som jag är så har jag glömt mitt minneskort hos viktor och har alla andra i nässjö, därför har jag inga bilder o bjuda på nu ett tag framöver. eller iallafall till tisdag.
GLAD PÅSK på er allihop! hoppas ni haft en bra dag än sålänge. själv har jag varit med min familj hos farmor o vicke och ätit mat. väldigt mätt just nu och att bara tänka på påskmat får mig att bara vilja spy. bläblä. iallfall så ska jag börja packa mina väskor nu till nässjö. skönt o ha det gjort sen. åker tillbaka på måndagkväll. och en kväll som denna får vi se hur den slutar, inget bestämt.

Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]

sv; låter bra bra! :D Jag har haft det fin fint! :) Men ska bli skönt med Nässjö igen! puss!

2011-04-24 @ 00:58:29
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0