söndag

blev som sagt fest igår fast det va inget kul där nere. så får tacka dig moa för det fina sällskapet genom hela kvällen och det var superkul o träffa allt annat folk där nere som man inte sett på ett tag! var hemma runt tre och de sista 70 metrerna hem har jag aldrig sprungit så fort som jag gjorde då, världens jävla smäll hördes bakom oss, som typ en bomb eller något. aldrig varit med om något liknande... usch. hoppas vi får reda på vad det va. men jag lyckades somna trotts många tankar i huvudet. både om smällen o lite annat. idag vet jag inte vad dagen har att erbjuda, men packa ska jag iallafall göra. åker nog till viktor med. hejsvejs

Kommentarer
Postat av: ebba

sv; åhh tack gullet, vad glad jag blir!!

2011-08-28 @ 16:47:17
URL: http://ebbaalagergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0