2011 del tre

Juli


början utav månaden hade jag en mysig sommardag med flickan ovanför.
en otroligt rolig hemmafest gjordes hos louise!!
spenderade mycket tid i smalspårskiosken där viktor sommarjobbade
sen var det äntligen festivaldax! dock kunde den varit bättre för min del.. men hade fina vänner genom dessa dagar
tog ett sista farväl av våran älskade vicke.
åkte upp till huvudstaden med mitt hjärta och vi fick ett par dagar ute i skärgården o även inne i stan.
Augusti

åkte upp till timmernabben med familjen o viktor för o hälsa på ainemo. en mycket fin sommardag
var i kalmar på rix fm med mycket bra folk!
denna månad var en redig partymånad märkte jag nu när jag läser tillbaka. men kul vare. drog även till forserum för o träffa mina små pärlor!
dålig kvalité vart det? aja. skolan började i augusti med, så har inte så mycket mer bilder från denna månad. men i slutet av månaden fotade jag med bowlingtjejorna.
September

min mormor åkte tillbaka till polen efter en sommar med hennes sällskap. saknar henne ♥
fiia kom till nässjö o hälsade på! o fint va det
var på kräftskiva i timmernabben/tradition
var på bokmässa i göteborg med hela mp10
dead by april stod på scen på metro o där tillbringades kvällen den 23 sep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0