2011 del två

April

började denna månad med att vara sjuk. så var hemma några dagar o en av dagarna vågade mois ta sig hit
det var en väldigt varm och fin vår
som sagt, en varm o fin månad. träffade moa lite till, grillade med vänner, nia o sofia var på besök över påsken med. åkte även till eskilstuna och kom hem med en sjätteplats. och hämtade hem titeln som kommunmästare både individuellt och mixen med pappsen.
Maj


hade studiedag och då åkte jag till linkan för o träffa moa och annie. träffade visst moa mycket, men det var fint som tusan!!
hade en supermysig dag med helenis bus ♥
den sjunde maj var det dax för treorna på hultsfreds gymnasium att göra sig lite extra fina. balen pratar jag om.
den 29 maj var vi i kisa och kollade på hundar och den där lilla plutten på översta bilden blev våran tillslut och idag är hon störst bäst och vackrast, fast i miniformat. hihi
Juni

började juni månad med att följa med linnea ut till sandvik. fint väder och mys
hade en fin dag utomhus med kameran och pojken min
var på mickans student o fin var hon
den elfte juni var en speciell dag, den dagen fast ett år innan blev det jag och den mannen som gör mig sällskap idag. jag har aldrig mått så bra som jag gör med honom i mitt liv. jag älskar dej!!
umgicks med tjejtrion sådär innan sommarlovet, åt ellas cupcakes och johannas underbara pannkakor!!
sen kom då skolavslutningarna, själv var man ledig från den för o kolla alla avslutningar hemma. åkte på helgen sen till skövde för o spela sverigefinalen och min insats där var mycket bra. en femte plats o det är inte dåligt!
resten av denna månad var en jobbig tid, alldeles för jobbig. den 27 juni tog gud den finaste och mest älskade människa på denna jord ifrån oss. jag kan fortfarande inte fatta att du är borta föralltid, det går inte vicke...du behövs här hos oss. " när jag skulle säga hejdå till dig förut var min högsta önskan att ett mirakel skulle ske och att du skulle säga hejdå tillbaka, som du alltid gjort.. men jag kände bara en kall kind mot min "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0