föralltid.





linnea.

vad vore jag utan dig?
vore jag den person jag är idag?
__

du är syret jag andas
du är allt jag önskar
du är den jag lever mitt liv genom
du är det jag behöver för att klara mig
du är det bästa i mitt liv.

linnea, du är allt
ett liv utan dig skulle inte vara möjligt
jag vet inte om jag skulle klara mig utan dig
du är liksom det som gör att jag vill leva livet ut
du får mig att må så bra
du har gjort mig till en ny människa
innan, då jag hade ett helvete, fanns du där
och vi klarade det tillsammans.
du gav mig orken till det

när jag säger föralltid menar jag det
för det kommer vara du och jag föralltid.
du är det bästa jag har
lämna mig inte.
jag älskar dej, bästa vän
din
sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0