mys framför datan.




brr va kallt det är ute :o

men nu sitter jag själv hemma med en filt runt mig, varm oboy och datan framför mig!
det kan jag rekomendera :)
det märks iaf att det är höst nu
uscha.

nu har jag iaf klarat ännu en dag på tidningen :)
fanns inte så jätte mkt att göra idag
men jag och lotta gjorde en enkät
sen fick jag skriva en egen text om "berättarkvällarna fortsätter"
kommer med i tidningen imorrn (a)

blev ingen träning för mig igår
ska fan kapa av mina knän!
står inte ut längre..

men så fort linnea kommer hem blire iaf att åka till henne
känns som en evighet sen sist :/

nu ska jag hitta ngt att äta,
för maja o linn tog ju alla pengar till sibylla o lämnade 20 kr till mig -.-
snällt, verkligen.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0