nu äre prao som gäller :)






helloj! :)

har inte skrivit ngt i helgen för jag har inte vatt hemma :)
men helgen har iaf varit toppen (y)
förutom i lördags morse då detr va öppet hus till 12.
men efter det följde jag med linnea till vrum.
vi åkte te vetlanda för att hälsa på markus ;p
senare kom även fredrik skåning x) ^^
vid typ halv 12 åkte vi hem.
men på söndag blev det att åka dit igen ;)
markus o fredrik skulle gymma vid typ 3
så då passade jag o linnea på att laga mat te dom.
det blev ju gaanska bra :p
men doppa ALDRIG godisnappar i beanesås! ;o uscha
tack för helgen bästa vän! <3
vore inget utan dig.
_____

första dagen på praon idag då :)
gick la ganska bra.
jag har iaf skrivit en notis eller nått :p kmr inte ihåg vare va ^
men den kommer nog iaf va med i tidningen imorrn x)

aja, nu räcker det.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0