ajajajj!

hejhopp :)
skolan idag då.
vi tog grissprutan ;o
det konstiga är att jag inte alls hade ont efter att jag tagit den
men sen när jag skulle klä om till träningskläder hos sjukgymnasten
så började det verka skit mycket :o  så jag har oerhört ont nu. ^
kan knappt röra armen.
aja, erika följde med till vby idag iallafall :)
vi åt på sibylla, sen tig vi bussen hem.
när jag klev av bussen kom jag  på att erika hade mina nycklar :o
så jag kunde inte cykla hem, men pappa får hämta den sen :p
så jag gick till zaags för o möta annika o mamma.
vi gick o handlade lite på konsum o så. ^^
sen när vi kom hem började mamma göra vofflor
så nu är jag mätt :D

hihi, nu tittar jag på bonde söker fru.
sem blire att göra klart linneas present (a
vi hörs, pusshej :*

haha, såhär kul har jagbeccalouise&emma på fysiken&äö:n :D



haha, kolla pricken på tungan xD


hahahahahahaahha!  jaa, vem väljer ni? :D

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag väljer han åt höger ;) <3

2009-12-02 @ 20:59:09
URL: http://beecciiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0