då var man hemma.

hejhej.
sen i lördags har jag spenderat mina dagar i kumla :) har vatt hos emil. haft jätte kul :) följde med honom till örebro i söndags för han skulle spela dm i 3 manna. gick jättebra för honom, men inte för hans lag dock, efter det åkte vi till marieberg galleria. shiiet va stort det va :o linnea, vi skulle kunna spendera hur många dygn som helst där :o :') hihih.
jaa, har haft fyra jätte mysiga o bra dagar iallafall :)  tack älskling. <3

nu sitter jag här o har precis kollat på andra avenyn. snart ska jag nog gå o lägga mig, blivit sent dessa dagar. plus att jag ska upp tidigttidigt imorrn, för jag o louise åker till vimmerby o handlar lite grann ;)

så vi hörs imorrn. godnatt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0