dan före den bästa på året :')

skolan idag va inget vidare, mådde inte alls bra, men aja. kände att jag va tvungen att gå.
usch, ni skulle hört min röst :o  haha. den lät verkligen förjävlig. börjar bli bättre nu
men nu äre bara hostan kvar, och den är öerhört obehaglig..

aja, nu har man pluggat rätt länge. har faktiskt kommit ganska långt, men är fortfarande inte helt klar :(
fifan mycket det är nu i skolan.
3 sidor lång uppsats, muntlig redovisning & två prov (fysik och spanska) ska va klart denna vecka!
kommer aldrig hinna.
uscha, just nu vill jag bara ha juuullov. :)

ne, nu måste jag fortsätta o skriva.

förövrigt längtar jag till tusan tiss imorrn. jag och linnea åker ju till ullared :'D
shiiet va kul det ska bli ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0