första december 2009

jaa, nu sitter jag i sängen med denna klumpeduns i knät ^
känns som den väger ton :o för jag har träningsverk i låren -.-
uscha.
aja, belleplutt färgade mitt hår förut
det skulle ju bli mörkare, o alla slingor skulle täckas :)
o jaa, efter en massa besvär så blev det iallafall super :D haha
eller va säger du belle :')
vi åt vofflor o tittade på andra avenyn också, fifan va bra det är! :o
runt tjugo i åtta så åkte vi till hagadal för hon skulle på dans
så det blev att kolla på det :)
haft en superdag, :*

nu blire iallafall att snart sova :)
puss o godnatt alla!

slänger in en bild på min nya stayle förresten.
hoho, belle lockade mitt hår med :)
ursäkta bilden, men det vart snabb taget ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0