måndag kväll. 20:23

då va ännu en dag på lovet borta. gud va fort det går, men aja.
imorn öppnar dackestupet :D venne om jag åker dit, fårse :) hoppas bara det är minusgrader nu ett tag framöver för det är sååå himla tråkigt att åka när det är plusgrader ^^ ne, nu slutar vi klaga ;D

jag har iallafall redigerat nåra bilder från våran pulkatur i skogen precis :)

men nu ska vi äta räkor och lite annat mums (y)  tummen uuupp! sen blire nog att testa det nya wiispelat maja fick i julklapp :)
nu vet ni hur min kväll ser ut. pusshej







det får räcka :)


Kommentarer
Postat av: louise.

haha nice bilder du ;)

den på nora när hon ligger ner är coool! Sen gillar jag den när vi fikar, hahaha alla ser jättekoncentrerade ut x) <3

2009-12-29 @ 00:09:46
URL: http://sweetlollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0