minijulafton med bästavän.

godkväll (a)

då åkte linnea för en stund sen hem. vi har haft våran minijul :) en underbar kväll!  det roliga va att vi båda hade köpt likadana ansiktsmaskar till varann! haha, fast jag fick hallondoft o linnea fick jordgubbsdoft (a) vi började asgarva när vi öppnade det :') ♥
fick även en perfym och en kajalpenna av henne :)   tack bästis <3
sen smörjde vi in ansiktsmaskarna, borstade tänderna med "blue now" x'D, använde claeracil och va allmänt nyttiga :D haha, buuse :* sen låg vi bara o pratade :')

tack för en underbar julafton (a) jag älskar dej.

till vänster: linneas julklapp från mig
till höger: min julklapp från linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0