right here waiting for you.

hemma från skolan nu. hade pysseldag hela dan :) vi gjorde julgodis, musiklekar, charader, tipspromenad och till sist julrace :) sen fick vi ju betygen med. bättre än förra gången va mina iallafall (a
när vi skulle gå hem så bärde jag o moa hem våran efterlängtade fotobakrund :') haha. med massa försök att få igenom den genom våran källardörren bestämde vi oss för att ta in den på altanen, vilket gick mycket enklare :p haha. men nu bärde jag nyss in den i vardagsrummet för att den skulle få torka ihop sig lite :)

nu ska jag snart ner till linnea. always together, whatever happens. ♥
senare blire att va med louise o emma :)

hörs ikväll.
puss


bild från julracet, som gick ut på att få det paket man ville ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0