tick tack tick tack..

nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli åtta så jag kan boka starter till jm i sthlm :D
fan va pepp jag är redan ;o  ska börja träna nu med. minst två gånger i veckan har jag bestämt mig för. men får la se hur det blir det med det :p

idag vare då skola iallafall. började med att man snoozade o klockan blev helt plötsligt tio över sju, då maja kom in o väckte mig -.-  hatar måndagar. uscha
jaja, sen vart det sjukgynmasten. och mina knän pallar inte det längre? börjar få irritationer sa hanna att det va :o för jag blir jätte röd och skållhet runt knäna efter träningen :o  herregud ^

ikväll får jag se vad jag hittar på. blir kanske någon film :) länge sen
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0