torsdag!

veckorna bara springer iväg :o och imorrn äre redan lucia!
ja, lucia i skolan imorrn då. fortfarande hostig o ont i halsen. kommer ju gå bra
sen äre show också :)
och det är otroligt skönt att ha allt gjort! har äntligen gjort klart uppsatsen i tid denna gång med :D
väldigt bra för att va mig (a)
efter skolan åkte jag till valhall där linnea o alla va o tränade på showen, så jag har redan sätt den (a) haha
sen följde jag med nea hem en stund, tiss pappa ringer o säger att vi ska ner o träna.
så då gjorde vi dedt en stund, o det gick ganska bra, pappa visade väldigt mycket fel som jag gör när jag bowlar? :o sånt som jag aödrig tänkt på . men aja, det gick bättre när vi ändrade på det :)

så nu är jag pepp inför helgen då ängelholm väntar! :D
får la hoppa inen sväng på matz sko med ;) hahha.

nu ska jag fota maja, blev sugen på't! kändes som det va en evighet sen jag använde kameran
men det är glapp ;o får lösa det med tejp (a)
pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0