i remember your sound.

hejhej hemskt mycket hej :)

idag har jag gjort mycket :D haha
ne, men jag sov hos farmor inatt.
för hon följde med mig till läkarn idag :)
ska nu få gå hos en sjukgymnast två ggr i veckan ;o
kul o pendla mellan vimmerby o hulsfre då :p
visst inte så långt men ändå.
aja, bara knäna blir bättre så! :)

efter skolan åkte jag hem o åt.
sen åkte jag till nea en stund.
mamma kom o hämtade mig vid 6
för så skulle jag på utvecklingssamtal, o det gick bra (y)
sen åkte jag till farmor för o duscha
eftersom vi har bytt panna så vi har för tillfället inget varmvatten.

nahe, nu vart det nästan för mycket :D
men nu vet ni vad jag gjort idag! ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0