100815

nu kommer detta bli en ganska lång text känner jag på mig, men jag tänkte berätta om gårdagen. vid 9 igår morse så åkte vi mot västerviks bowlinghall för att jag skulle spela junior masters. just nu ligger leder jag men får la se hur det blir med det efter helgens starter. men man kan la iallafall hoppas på en finalplats, hä-hä. men mitt spel var uruselt men sista serien hade jag turen med mig nått o nått iallafall. jaja. efter bowlingen åkte vi först till lönnebergavägen 53 för att lämna av viktor och sedan skjutsade pappa mig till fredrik esmarchsgatan 1 för att släppa av mig hos linnea. nea hade nästan gjort klart allt till den hemmagjorda pizzan som vi skulle bjuda på men vi fixade lite. efter ca en timme kom louise emma och moa. skratt i tonvis vart det och mys på det med :) så gårdagen får en 8! (varför inte tio är för mitt spel, haha). jag sov iallafall hos linnea sen och idag har jag hunnit med att följa med henne till barnen hon är varnvakt åt och träffat viktor. nu är jag hemma och sitter här o latar mig. men ska snart ner i duschen om jag orkar. kanske gör jag en kladdkaka? det lät ju för gott, men aja puss till er för att ni orkade läsa :*












om jag räknade rätt så har ni fått se elva fina bilder från gårdagen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0