100830

tjenare tjenare, hähä. sitter här på den gråa stolen inne på mitt rum hos jonna. jag gör matteläxan :o går faktiskt gaaaanska bra, ha. jonna gick ut för en stund sedan för o springa, egentligen vill jag följa med men jag har så fruktasvärt ont på sidan av halsen så kan knappt kolla åt vänster :s sen har jag ont i ryggen o nacken. hur kan man ha så mycket ont? fårse hur det kommer gå på fyspasset imorrn. nu väntar jag på att klockan ska slå åtta så man kan boka starter till gävle. o när jonna kommer tillbaka ska vi se film med ellen, och så ska vi smaka våra kolor som vi gjort! onyttiga? jaaaaa liiiite kan man la säga :$ hihi. nu ska jag fortsätta med dessa jobbiga siffror. pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0