i miss u.

jag är nu inne på min sista vecka som hultsfrebo. venne om man kan kalla mig det sen? jag flyttar på söndag och känslorna är alla möjliga. det ska bli roligt att träffa nya personer och så, det ska även bli sjukt kul att flytta in hos jonna. men jag kommer sakna familjen o alla vänner här hemma, o min underbara pojkvän.
_____________

i morse kom viktor hit o dagens planer blev lite ändrade. han åkte hem för en stund sedan för att han skulle splena match. och jag ska ner till bowlinghallen om en stund för o träna. första och sista träningen med bk hulingen.. känns inte alls bra o säga så. men kanske åker till viktor ikväll, så får la trösta mig med det :) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0