jag vill hålla dig i handen och visa dig den rätta vägen

har precis smaskat i mig tre varma mackor, jag var hungrig. kom hem för nån timme sen från hallen med. träningen är alltid lika rolig när man har världens härligaste lagkamrater! kommer sakna det. imorrn var planen att jag skulle träffa min älskling, men han åker till våran fina huvudstad imorrn så kommer inte träffa honom på en vecka. sorgligt. men tur att han kommer förbi o säger hejdå på morgonen ♥ så imorrn har jag inga planer. fårse om jag fiskar upp någon på kroken som har lust att hitta på något :) men nu ska jag ge kudden en romantisk dejt, godnatt alla!






två bilder från polenresan :)


Kommentarer
Postat av: linnea.

saknar det så det gör ont, bästavän!<3

2010-09-13 @ 17:00:29
URL: http://bloomwtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0