only you can save me




ny header som får duga sålänge.

hej och hallå. nu sitter vi här i sängen igen med datorerna i knät fast denna gång i jonnas rum faktist, hähä. igår åkte jag hem efter skolan. när jag kom hem hade mamma gjort tårta, gulligt. så vi åt det och sedan skjutsade vicke in mig till silverdalen för jag skulle kolla på fotboll. följde med viktor hem sen, riktigt skönt o träffa honom igen ♥ dock glömde jag min mobil hos honom så har ingen mobil förrns imorrn.. tog tåget till nässjö i morse tillsammas med johanna, väl framme i nässjö så kom peppe o mötte upp mig för vi skulle lämna kloten i garaget. sedan har dagen bestått av datorkunskap matte (med världens roligaste lärare, helt seriöst) sedan mat och medieproduktion, fick också sluta en timme o fyrtio minuter tidigare så jag o jonna gick till stan o chillade lite. ikväll ska vi hämta två filmer hos hennes pappa, och imorrn väntar tiidigt morgonträning! nu ska jag låta er vila ögonen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0