regn regn och åter regn


ph_ gårdagens köp, men halsbandet och hårspännena är köpta för ett tag sen. tights, linne, bh - lindex
sitter här i köket igen, smaskar denna gång i mig bitar av en jättegod gurka (ni som känner mig tillräckligt bra vet att jag älskar gurka) :$  om jag tittar ut genom det stora fönstret på höger sida om mig så ser jag sunes och barbros hus även josefines hus, gatan, massa grönt, staket och jaa allt som finns på en trädgård med. men det var inte dit jag ville komma utan det jag ville säga var att man ser regnet falla över detta samhälle återigen vilket är såå trist! men får trösta mig genom att skriva att jag om ca en havtimme tar bussen till lönneberga hem till viktor :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så tråkigt när det ska regna.

2010-08-04 @ 17:54:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0