100821





ph_ sandra&sandra

igår åkte jag ju till sandra som jag skrev. vi köpte lite godis och gick runt torp. där vi stannade o fotade lite, hihi. ett dopp i poolen klämmde vi in också men det var ju inte liite kallt eller så! nitton grader tror jag, brr. mycket prat o skratt under dagen iallafall, tack för det sandra! ♥
så fort jag har skrivit klart detta inlägg så ska jag stänga av datorn, för mamma o jag ska cykla bort till farmor o vicke där god mat väntar på bordet. ikväll ska jag träffa louise och emma, myys. puss

Kommentarer
Postat av: sandra

<3

2010-08-21 @ 15:33:02
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du för storlek i skjortan? :))

2010-08-25 @ 20:41:02
Postat av: sandra

svar till anonym: xs :)

2010-08-26 @ 16:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0