mpa10





ph_
våran fina öde ö, jonna och johanna, mina o jonnas smoothie
andra dagen avklarad men vi är fortfarande lika vilsna. och dom där skåpen är ju inte precis det lättaste. ibland går det utmärkt att få upp dom o ibland tar det evigheter, så om man är stressad kan man ju glömma att man får upp det! haha. aja, idag gjorde vi en sammarbetsövning som gick ut på att man skulle göra en öde ö av lera i tysnad. nu ska jag inte ljuga o säga att det var tyst för det vare verkligen inte, hähä. men våran vart ju väldigt fin ändå ;) just nu sitter jag o jonna på mitt rum med varsin data i knät, socialt. verkligen! men så fort ellen har tagit sin "powernap" vilket hon borde va klar med snart så ska vi gå bort till henne o kolla på film, mys. vi hörs senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0