you're always on my mind





ph_ lite bilder tagna idag
med datorn i knät sitter jag på golvet o hare gött. kanske inte låter så bekvämt, men det äre faktiskt. lite iallafall, hähä. musiken spelas och just nu är det takida med never alone always alone. älskar låten. dagen har bestått av träning, först morgonträning i hallen sedan medieproduktion mat och matte. efter att vi slutat fick jag vänta i ca två timmar på att fysträningen skulle börja. det var inte så ansträngande idag, bara lite tester vi skulle göra vilket det kommer bli imorrn med. nu ska jag packa upp väskan och sedan försöka lägga mig o sova, sovmorgon imorrn med! pluuuuus på det. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0