love //


för mig är du vacker precis som du är. för mig är du havet solen och hela min värld. mina ord räcker inte till för att beskriva hur mycket jag älskar dej, hur mycket du betyder för mig. du får mig att verkligen känna den där glädjen och lyckan. glädjen och lyckan som alla människor någon gång vill uppleva. du är det finaste i mitt liv älskling. dom senaste sex månaderna kunde inte ha blivit mycket bättre än dom varit, och det är tack vare dig som dom har varit så underbart bra. du får mig att må sååå bra verkligen. jag får glädjetårar av att tänka på vilken tur jag har som har dej. du är bäst. ju längre tid som går, desto mer kär blir jag. du finns i mina tankar varje dag och varje natt. din närhet och din kärlek du ger mig är bättre än allt. du får min värld att snurra runt och min mage att pirra galet mycket, precis som det ska vara när man är kär. den där blicken du ger mig med dina vackra ögon gör att jag smällter inombords. du är så fin.
viktor mitt hjärta, du är inte bara min pojkvän utan också min allra bästa vän. du vet verkligen vem jag är. det är du som känner mig bäst. vi delar två stora saker tillsammans, kärlek och vänskap. för utan vänskap ingen kärlek. det vet du. jag är din du är min, vi är varandras. jag älskar dej, mer är du någonsin kommer att förstå. ♥

mitt hjärta tillhör dig.

Kommentarer
Postat av: mathilda

gud va gulligt skrivet :$

2010-12-14 @ 21:02:49
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg] - tävling, årets bild!

så himla fint och gulligt skrivet sandra. jag hoppas att han kommer läsa det. :D varm kram till er. <3

2010-12-14 @ 21:33:46
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: rebecca

ni är så söta tillsammans :))))

2010-12-14 @ 21:36:10
Postat av: moa

åh, så fint det var. ni är verkligen helt perfekta för varandra. :)

2010-12-15 @ 16:54:17
URL: http://mooajoosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0