en dröm en verklighet

dålig uppdatering men en snabb sammanfattning av helgen
lördag, på kvällen åkte jag o nea till lovisa där även fillan belle o ea var. martin victor o abbe kom en stund. sen sov jag belle o ea hos linnea, o det vart en händelserik men roligt kväll/natt :')
söndag, blev o lata sig hela dan hos linnea när belle o ea åkte hem. vi gjorde inte så mycket mer än o sitta vid datan. på kvällen åkte vi till farmor o vicke :)


idag i skolan fick vi sitta i valhall o lyssna på en föreläsning om kärlek, två timmar höll den på ;o men det var faktiskt roligt ;) hon som föreläste va ju stört skön! hahah.
kvart i två åkte jag till vimmerby för o träna igen, va inte där på hela förra veckan. denna gång följde linnea med för hon skulle klippa sig i vby :)

nu ska jag gå o plugga lite grann till provet jag o igor har imorrn, plus att det är första nationella med :o  jaja, nu vart det mycket text ;o  haha.  pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0