låt mig bära dig när hoppet sviker

äntligen fick jag lite sovmorgon idag, vaknade halv ett helt slut. så denna dag har bestått av lathet men packning packning packning och lite till packning. just nu sitter jag här i fåtöljen och äter ett äpple, musiken spelas ut från högtalarna också, älskar't! imorgon åker jag och viktor in till vimmerby, men innan det svänger jag in på albäcksskolan en stund för att hälsa på helena innan jag åker iväg, saknar henne nått så otroligt mycket!


viiiilken bild, haha ♥




Kommentarer
Postat av: busen din.

åh sandra.

kommer sakna dig så jävla mycket.

du vet väl om att du är värdefull!

ring när du kommer hem!

jag älskar dig. <3<3<3

2010-06-21 @ 20:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0