need you now

hemma från tre galna dagar på gotland med klassen, haft det super kul o det vart bättre än vi hade väntat tror jag :) underbart väder idag o därför spenderades dagen på kneippbyn på utomhusbadet, sjuukt kul! bilder kommer på allt, (även avslutningen) men min kamera laddades ur o jag glömde laddaren. och imorrn ska den där hemska lilla saxen dras genom mitt hår, jag ska klippa mig. usch usch
men nu ska jag sova, helt slut. godnatt!

lägger snabbt upp nåra stycken bilder nu, dom bjuder vi på ^^





Kommentarer
Postat av: rebecca

men vad snygg jag var på bilden då -_- x) <3

2010-06-18 @ 10:39:10
URL: http://beecciiiis.blogg.se/
Postat av: sandra

becca, alla är snygga på den bilden ;) haha <3

2010-06-20 @ 00:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0