sol sol sol ! ! !

hela dagen har spenderats i den fina semesterstaden västervik. förutom en stund på morgonen då jag va i kyrkan med en del andra för o få information om fanbäreriet, jag och igor är som igor säger "flaggbärare" i våran klass, haha. i västervik va vi först på sjukhuset med mig för att "bränna" näsan, o just nu finns det inget annat jag vill än att snyta mig o så har det varit hela dagen, men tyvärr får jag inte göra det förrns imorrn! jefla skiiit, sen är jag helt röd runt näsan o jaa usch. men det blir nog bättre med min näsblod, får vi hoppas iallafall, annars blire återbesök ^^
efter sjukan så åkte vi in till stan o jag kom hem med det som ni ser på bilden plus ett par solglasögon. mycket nöjd! men nu måste jag gå, ciaaaaoo :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0