du förlorar värde

att kliva in i en kall dusch nu skulle faktiskt sitta prima! men ska snart ta på mig springskorna o ta mig en sväng, så duschen får vänta ett tag till.
dagen i sig har varit helt awesome o jag är på topphumör för att vädret är på förbaskat bra! vi hade brännbollsdag i skolan idag o jag behöver inte säga något mer än att nio a är sämst på brännboll och har alltid varit. linnea följde iallafall med mig till vimmerby förut o det var superkul, men vi är lite crazy :* hähä. kom även hem med en vit tröja, två par öronhängen o ett armband, mina pengar lyckas alltid flyga ut ur min plånboken och ner i affärernas kassapparater när jag är i den där lilla staden. men sånt är livet, pengar är till för att spenderas, ha det bra pusssss




tokig bild från polen, den glassen skulle inte sitta helt fel nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0