take it easy

förutom en stänk vatten förut har det varit en underbart skön dag. åkte akut in till vimmerby med pappa i morse för o hitta mig något jag kunde ha på mig på alla dessa kalas, hittade mig klänningen på bilden och bikiniöverdelen kom pappa hem med i torsdag (y)
vi halv två åkte vi till farmor o åt god mat o fick också leka lite med mina kära kusiner, hihi. vid fem cirkus gurkus åkte vi hem för o gå till elena o fira henne, jisses säger jag bara! det finns ju ingen skönare person onykter, hahaha! jag kom hem för en stund sen, så nu sitter jag här o väntar på mor o far sedan ska jag gå o sova. vi hörs, puusss


Kommentarer
Postat av: rebecca

men nice klänning! :) <3

2010-05-23 @ 21:34:49
URL: http://beecciiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0