varför ljuger vi för varann.

jag kunde inte logga in här igår så det förklarar varför jag inte skrev något. men moa fyllde år igår iallafall, så grattis tokfia :) ♥ denna vecka har vi elevensval o jag o många andra är på showen, som blir nians avslutningshow. det kommer bli väldigt bra tror jag. förutom åskan igår med så var måndagen väldigt bra :)

idag har jag o becca gjort klart den förbaskade powerpointen, två bilder fattas förresten, hehe. imorrn ska vi fixa till ordningen på programmet och göra massa genrep om jag fattat rätt, på torsdag gäller samma sak plus att det är första föreställningen på kvällen. men nu ska jag snart åka o klippa mig så pusssshej


ph_ moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0