äntligen




ph_ bilder ur arkivet

hejhejhej! hoppas allt är bra med er. livet leker i nässjö och nu har jag precis duschat efter ett tugnt fyspass... har skaffat eller ah fått låna internet för tillfället :) gott. så nu ska jag ta vara på tiden vid denna dumburk, men om jag ska vara hundra procent ärlig så har det faktistk varit ganska skönt utan :$ men klart att det har varit lite tråkigt ibland hä-hä. men nu är det så att jag har en nyhet som jag tänkte skriva right now, jag ska byta klubb till högland! papprerna skrivs på imorrn o jag är über glad. jag är nästan säker på att jag gör ett bra val. så det ska bli väldigt kul! nu ska jag gå o göra lite food åt mig, ha't bra så hörs vi senare puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0