somliga ljus brinner aldrig ut


jisses vad mätt jag är! åt pannkakor för en liten stund sedan. och jag har nu även prövat med att ha sirap på, det var redigt mumsigt faktiskt, hihi. innan maten vad jag duktig och damsög rummet för jag ska ju flytta ut härifrån nu, sorgligt. för jag ska från och med måndag bo på elevhemmet tillsammans med de andra idrottseleverna. så mamma o pappa ska fixa mitt rum där imorrn mäns jag är i skolan :)
nu ska jag packa tiss hemresan och sedan göra klart svenskan. fårse vad vi hittar på ikväll, en långpromenad kanske i det sköna vädret?

Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg [mitt liv/min blogg]

du är så himla söt, :] tvungen att säga det. HAHA :D

2010-09-03 @ 19:18:11
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0