tio saker om mig själv


1.
jag kan inte bada i vilket vatten som helst, tycker det är obehagligt  o bada på ett "främmande" ställe
2. jag har rätt många tvångstankar som till exempel att jag alltid måste titta i brevlådan innan jag går in i huset o att jag måste gå på vänster sida om en person osv..
3. min farmor är min allra bästa vän här på jorden
4. jag älskar popcorn, verkligen!! kan äta hur mycket som helst
5. jag tänker ofta på andra före mig själv, vill att mina närmsta ska ha det så bra som möjligt
6. jag har haft en dröm sedan jag var liten som jag vill ska gå i uppfyllelse i framtiden
7. ibland ångrar jag mig att jag flyttade hemifrån, känns som att jag har lämnat alla här hemma o bara stuckit. men jag tänker på er mina vänner hela tiden och önskar jag kunde få springa ut genom dörrarna 2013 med er
8. jag är rätt pedant av mig
9. jag älskar verkigen att bli överraskad
10. min tanke nu är "tack gode gud att jag är klar nu för detta va inte lätt"

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: ja vi måste ta tag i det någon dag :) saknar dig med bästavän!

2011-08-07 @ 20:20:29
URL: http://linneajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0