tredje augusti

en minibildbomb från sista dagen i stockholm. kan verkligen inte få nog av den där lilla krabaten, såååå söt. kom hem från finnö i eftermiddags o jag har överlevt i förarsätet på både dit o hem vägen. kanoners. solat o badat o grillat o pratat o skrattat som fanken o lekt gurragömma o räknat satteliter o tittat på stjärnfall o jaa vi har gjort allt man gör en fin sommarkväll. så tack för det kära släktingar!! sen kan jag passa på att säga att min kamera har nog döttm eller tagit semester, för den vägrar starta. gaaaah det gör mig argargarg. eftersom min laddare till kameran befinner sig i nässjö också så kan jag ju inte kolla om det är det heller. men jajaja. imorrn ska jag vara hundvakt för mamma maja o pappa ska hämta lilla mormor i skavsta som kommer hit till sverige! två år sen jag såg henne sist ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0