glad alla hjärtans dag

som ni ser i rubriken och som ni säkert redan vet så är det alla hjärtans dag idag. en mycket fin och speciell dag om jag får säga det själv. dela kärlek med familj vänner och sina pojk/flickvänner. jag ska iallafall spendera min eftermiddag tillsammans med min pojkvän. hihi. kom hem från vimmerby för ett litet tag sen och nyss var sune o barbro här inne o gav mig jättefina rosa rosor för min femteplats igår, gulligt ju! ♥ men nu ska jag gå o göra mig iordning lite grann. ikväll ska jag o två fina brudar lyssna på mietek som berättar om sin tid när han gick igenom andra världskriget. vi fick ju lyssna på honom i nian men vi kunde inte låta bli att lyssna igen. men nu har jag inget mer på hjärtat. ha en jättefin dag allesammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0