20:13

bara för att jag har allmänt jätte tråkigt tänkte jag avslöja tio saker om mig själv.

1. jag har hetat planecka i efternamn - mammas polska efternamn
2. jag tänker hela tiden på vad folk egentligen tycker om mig, mitt självförtroede är väldigt lågt
3. jag älskar att testa på nya saker i livet
4. att flytta hemifrån är det svåraste jag gjort
5. innan min morfar dog fick jag ett gosedjur som är en hund av honom, pricken heter den och den hunden har luggit bredvid mig nästan varje natt i 9 år. believe it or not
6. jag sjunger så fort jag är hemma men att det låter bra kan jag inte påstå
7. jag trivs som allra bäst med dom som tycker om mig för den jag är. där jag känner trygghet på riktigt
8. jag kan sitta o få tårar i ögonen till vissa låtar som påminer mig om personer eller händelser i mitt liv
9. ibland tänker jag för mycket på andra och skiter i mig själv. blir oftast fel då
10. att komma till öland på sommaren är nog det bästa som finns


Kommentarer
Postat av: Olivia Svensson :) <3

haha, Sandra Planecka (y) sexigt namn juuu! :D

och tur att du har mig här i nässjö då <3



Krya på dig, miss u! <3

2011-02-08 @ 09:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0