110131

hej och hallå. förlåt för att det inte har hänt något här under helgen men har helt enkelt inte orkat och inte hunnit sitta här. i fredags var jag ju på gymnasiet och albäck som jag skrev. viktor sov hos mig i fredags med, fint. jag och moa var även hos gubben olle och tittade på kameror, därav bilderna/mobilbilder. i lördags skulle jag åkt till nässjö på kvällen för att spela match igår, men jag missade mitt tåg. pappa som då är räddaren i nöden var så himla snäll och skjutsade mig till nässjö igår morse så jag fick spela matcherna ändån. dessutom följde han med till värnamo för o kolla på oss. pappa är bäst ♥
och eftersom jag är ledig idag med så sov jag här hos viktor och jag har nu städat hela hans rum och hunnit att klippa mig, så någon centimeter kortare är jag på huvudet nu. men vad gör det om hundra år. det växer ju ut igen, så småningom. men nu ska vi laga mat sedan drar vi till hultsfred. ha det fint, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0