ett samtal tio mil bort

ligger i sängen och pratar med min finaste just nu, han är knäpp men jag tycker om honom ändån. planerar lite inför helgen och till och med loven, dock har vi inte lov samtidigt men planerna låter bra iallafall tycker jag. skulle ringt helena bus ikväll med men det blir imorrn istället. saknar den flickan enormt mycket om jag ska vara ärlig. och jag längtar till fredag då jag får träffa både henne och min pojke. plus mina underbara vänner på hultsfreds gymnasium. efrersom jag är ledig på fredag så passar jag på att hälsa på dom igen!
men godnatt nu hörrni. puussss ♥

Kommentarer
Postat av: helena

ring ikväll busen min, jag saknar dig fööör mycket! + att de låter riktigt bra att du ska till albäck imorgon!! puss ♥

2011-01-27 @ 16:42:20
URL: http://helenaguustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0